3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید

travian

RSS پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
پیوندها
FULLSAVE travian5
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان travian و آدرس travian5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

آرشیو پیوندهای روزانه
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید

رای شروع سه فرمول طلایی برای تراوین بازها

فرمول یك: در یك دهكده باید فقط یا سرباز دفاعی تولید كرد یا سرباز تهاجمی. بالفرض اگر چندین دهكده كنار هم ساخته باشید، میتوانید تعدادی از آنها را فقط مختص ساخت نیروهای دفاعی كنید، و تعداد دیگری از دهكده ها رامختص ساخت نیروهای تهاجمی. دلیل: از نظر تهاجمی، همیشه قانون به گونه ای است كه هر چقدر ارتش شما بیشتر باشد، كشته ی كمتری میدهید اما كشته ی بیشتری میگیرید.حال كه Crop محدود است، بهتر است برای تهاجم از یك دهكده، همه ی سربازهای ساخته شده در آن تهاجمی باشند... ارتش تدافعی برای فرستادن به حمله ساخته نشده اند، و لذا بهتر است در دهكده ی تهاجمی وجود نداشته باشد. پس اگر در یك دهكده فقط نیروی تهاجمی ساخته شود، هنگام حمله با نهایت قدرت به هدف ضربه زده خواهد شد، با متحمل شدن كمترین خسارت.
برای اطمینان بیشتر، میتوانید دهكده ای كنار دهكده ی تهاجمی بزنید و آن را فقط برای ساخت سربازهای تدافعی بكار بگیرید...

در صوزتی كه میخواهید بدانید كدام نیروها در هر نژاد تدافعی یا تهاجمی هستند، به این سایت مراجعه كنید.
در این سایت نیروهای هر نژاد (رومی، آلمانی و فرانسوی) را دو بار مقایسه كرده. اولین بار برای اهداف كوتاه مدت، و در پایین برای بلند مدت كه طبعا نگاه بلند مدت مدنظر است
رنگهای نسبت داده شده به برتیب، آبی پررنگ به معنی بهترین، آبی كم رنگ به معنی خوب، قرمز كم رنگ به معنی بد و قرمز پررنگ به معنی بدترین خواهد بود.
برای مثال، در رومیها، Praetorian برای دفاع در مقابل infantry یا پیاده، بهترین نیرو است، پس رنگ آن در زمینه ی دفاع در برابر پیاده نظام آبی پر رنگه، ولی در زمینه ی حمله نسبتاً ضعیفه پس رنگش در قسمت حمله قرمزه.



فرمول دو: چگونه حمله كنیم!

همیشه به خاطر داشته باشید كه سرباز تدافعی را نباید برای حمله فرستاد. و برعكس، و برای حمله باید یك قانون مهم را رعایت كنید تا قویترین ضربه را بر روی دشمن خود فرود آوردید و در عوض كمترین خسارت را متحمل شوید. این قانون همان رعایت فرمول دو سوم ارتش پیاده و یك سوم ارتش سواره است. برای محاسبه ی آن كافی است تعداد نبروهای تهاجمی پیاده ی خود را تقسیم بر 3 كنید و حاصل آن هر چقدر كه شد، به آن تعداد نیروی سواره بسازید.



فرمول سه: چگونه با Catapult حمله كنیم؟!
Catapult همیشه باید "بعد" از موج پاكسازی ارسال شود. موج پاكسازی موجی است كه مقدار زیادی نیروی تهاجمی (دو سوم پیاده و یك سوم سواره)، مقداری ram و "یك عدد" Catapult در خود دارد. دلیل وجود فقط یك Catapult در این موج این است تا سرعت این موج با موج های Catapult های اصلی كه بلافاصله بعد از موج پاك سازی باید فرود آیند یكی شود و در اصطلاح با هم فرود آیند. اما چگونه باید این امواج را پشت سر هم و بلافاصله فرستاد...؟ مسلماً نباید هر موج با موج بعدی بیشتر از 2 ثانیه اختلاف زمانی داشته باشد. برای ارسال چنین موجهایی، باید:
- یك مرورگر داشته باشید كه Tab را پشتیبانی كند. (برای مثال  ie7 - Firefox)
- برای حمله، دهكده ی هدف را انتخاب كنید، روی "» Send troops" راست كیك كنید و گزینه ی "Open link in new Tab" را بزنید تا پنجره ی ارسال سرباز باز شود. چهار Tab مشابه دیگر باز كنید، دقیقاً به همون ترتیب..
- الآن 5 Tab در اختیار دارید كه از 5 تای آن میتوانید نیرو ارسال كنید. در اولین Tab بروید و 95 درصد ارتش تهاجمی خود را انتخاب كنید، ram ها را همگی انتخاب كنید، و یك كاتاپولت را هم به آن اضافه كنید. "حمله عادی" را انتخاب كنید (ضروری!) و سپس یك بار روی "تایید" كلیك كنید (نكته!» OK دوم را كلیك نكنید. بگذارید در همین حالت بماند.)
- روی Tab بعدی بروید و حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب كنید، تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب كنید. روب "حمله عادی" كلیك كنید و OK اول را بزنید. برای Tab های باقی مانده هم به همین ترتیب: حدود 10 تا 20 catapult را انتخاب كنید، 10 یا تعدادی سرباز تهاجمی همراه آنها انتخاب كنید. روی "حمله عادی" كلیك كنید و OK اول را بزنید.
 - حالا كه همه ی Tab ها آماده ی ارسال شدن هستند و فقط یك OK با ارسال شدن فاصله دارند، روی Tab اول (موج پاكسازی) برگردید و روی OK كلیك كنید. برای تعویض بی درنگ Tabها، از تركیب دو كلید Ctrl و Tab استفاده كنید. این عمل را سریع انجام دهید... بدون تكان دادن ماوس، Tabها را عوض كنید و OK را فشار دهید. دكمه ی OK ثابت است پس نگران این نباشید كه آیا هر دفعه پس از تعویض Tab لازم است ماوس را جابجا كنید یا نه...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
اموزش ساخت سایت تراوین در هاست رایگان
فایل خرید حیوانات به طلا برای اسکریپت تراوین
سایت تراوین 5
چیف یا تسخیر کردن
اسکریپت
اسکریپت کامل تراوین ( پایه ی همه ی اسکریپت ها)
اسکریپت
قهرمان چیست؟
قیمت تبلیغات
آموزش تقلب طلا در تراوین اسپید
آموزش ساخت سرباز در سرور اسپید
اموزش بازی با قوم پارس
نرم افزار رایگان ارسال ایمیل انبوه
3 فرمول طلایی برای تراوین اسپید
14 نکته ی طلایی در مورد تراوین اصلی
در تراوین اصلی چگونه dual بازی کنیم
سرور تراوین 5
ساخت سایت تراوین
چکش زن
عکس های پروفای بازیکنان تراوین
آرشیو
مهر 1392
مرداد 1392
ارديبهشت 1392
برچسب ها
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1